1 sep. 2008

....telefonköer...........



Min dator mår inte bra. Men vad som är bra är att jag när jag köpte datorn fick med en försäkring utan självrisk så det var bara att ringa supporten. Nu var det ju inte så bara förståss........... "Tack för dit tålamod, en tekniker kommer att hjälpa dig så snart som möjligt"....det var vad jag fick lyssna på i en halv timma. Vadå tålamod??...Jag hade inget tålamod. Jag var ju tvungen att sitta där för att få tag i en "datadoktor". Det hade inte ett förbaskade dugg med tålamod att göra. Dessutom fick man mellan meddelandena ibland lyssna till så hemsk musik. Nu var det kanske inte själva musiken som var så hemskt utan kvaliteten. Det lät som den kom från en totalkraschad högtalare...huuuu.

Men okey, när jag väl kom fram fick jag tala med en väldigt trevlig "supportör" så lite plåster på de sargade öronen blev det.

Jag önskar man kunde försäkra sig bort från telefonköer. En sån försäkring vore guld värd.

Inga kommentarer: