3 sep. 2008

....ångvältar, finns dom???.....


Jag känner mig överkörd av en ångvält. Så säger man när kroppen värker överallt. Men finns det några ångvältar idag??? Skulle väl inte tro det.
Jag har legat däckad i feber i drygt ett dygn och biverkningarna av det känns som jag blivit överkörd av, ja av vad? Ångvältar finns ju inte. Kanske ska säga modern traktor istället. Dagens traktorer är ju enorma med alla (nästan) faciliteter. Klimatanläggning, stereo, servo ja det är bara toan som fattas.
Hur hamnade ja nu i en traktorbeskrivning? Skyller på febern. Den får hjärnan att gå i underliga banor. Den har till och med fått mig att beställa tid på banken för genomgång av mitt pensionssparande.............

Tur jag inte har feber speciellt ofta, vem vet vad jag mer skulle hitta på........ Köpa dansbandscd:n...huu .... mardrömmar.......

Inga kommentarer: