31 aug. 2008

..ett nytt försök!!!!


Jaha, det blev som jag trodde. Jag skrev ett tag och sen tappade jag taget. Det har nu gått ett tag och jag har under tiden känt suget efter att skriva men hindrat mig själv då jag känner att det var för länge sen jag skrev, så då kan jag inte börja igen. Att det skulle verka knäppt.... Och nu sitter jag och funderar på hur den mänskliga hjärnan fungerar egentligen??? Eller rättare sagt min hjärna. Vad är det för "tomte" där uppe som sätter upp dessa spärrar? Vilka fler spärrar har denna "tomte" satt upp för mig, inom vilka fler områden i mitt liv?
Det är söndag....en dag för djupa tankar????

Nej....jag tror jag drar till skogen och plockar svamp istället kanske kan det skingra dimmorna eller åtminstånde krympa "tomtens" makt.

En skööööön höstdag!!!!!!!!!!!!!!


Sökte en bild på en hjärna och detta var det jag fick upp. Ja ja, jag är glad att jag inte är amerikan och behöver bära omkring på en sån hjärna. Då har jag hellre ett gäng dysfunktionella "tomtar" där uppe!

Inga kommentarer: