10 maj 2008

..Rappne på besök......


....vaknade i morse...tittade ut på min balkong och såg att Bo Rappne varit där.....Nej, det är ju inte riktigt sant förståss, men det såg nästan ut så.

Var på IKEA igår med dottern och hennes sambo, där hittade jag bord, stol och hyllor till balkongen. Efter en väldigt speciell färd hem med en väldigt överlastad bil ägnade jag sena kvällen åt att skruva IKEA-möbler......efter lite svära och en del svett placerade jag ut dessa skapelser på balkongen i mörkret.

Så..... i morse när jag såg ut på min balkong såg den lite "stylad" ut....som om Rappne varit där. Nu är det väl så att Rappne säkert gjort ett bättre mer genomtänkt jobb, men jag fick nog till ett lite stänk av "Rappne-styling"......
Bild: .....inte rätt balkong.....men......en balkong........

Inga kommentarer: