30 dec. 2009

......Året som varit........


Dax att summera året som varit. Har det varit ett bra år eller ett dåligt?
Jag tycker nog att det har varit ett bra år. Framtiden ser ljus ut. Men det var ju "baktiden" det skulle handla om.
"Baktiden" d v s 2009, ett år som gått i berg och dalbana. Jag hatar berg o dalbanor har inte åkt i en på 20 år.
Kanske för att jag inte behövt det då livet i sig själv ter sig som en, men det är helt okey. Livet får gärna vara en berg o dalbana det vore tråkigt annars, bara jag slipper sitta i en konstgjord.

Med livet som en berg o dalbana får jag spänning tillräckligt, med livet som en berg o dalbana känner jag att jag lever, jag älskar, jag deppar, jag lever. F-n va det är bra!

Vad blir då 2010?
En ny berg o dalbana? Eller en gammal? Spelar ingen roll, bara jag känner att jag lever så..................

Gott nytt på er alla!


- - - -

Inga kommentarer: