16 feb. 2009

....Amelia Adamo



Hon är en kvinna som vet vad hon vill och ser till att få det också. Jag är imponerad.
Jag har alltid gillat henne och hennes tidningar. När tidningen Amelia först kom ut 1995 tyckte jag för första gången det var kul att läsa en veckotidning. Den var blandad av både nyttigt och onyttigt. När hon sen lämnade över den till annan chefredaktör och startade Tara följde jag med. Hade jag en slant över gick det till en Tara. Tidningen Amelia däremot började sjunka i mina ögon. Historien upprepade sig vid starten av M-magasin. Naturligtvis hängde jag på.
Nu är jag också fast på söndagskvällarna då tv8 sänder programmet Amelia Adamo. Hon tar upp intressanta ämnen men tyvärr bara 30 min så jag tycker det blir lite "rumphugget".

Nu har jag dessutom vunnit en årsprenumeration på M-magsin, så det så. 12 härliga nummer att njuta av alldeles gratis. Känns riktigt bra.

Inga kommentarer: