6 maj 2008

...Inte biter man den hand som föder en????



Jag har blivit moderat.....jag har helt bytt sida. En arbetskamrat sa till mig...."du kan bli centerpartist, det är ju inte lika allvarligt" Vad hon nu medande med det....??

Okey, förklaring. Jag är bara deltidsarbetande efter en ridolycka för några år sedan. NU har den nya regeringen bestämt att det ska löna sig att arbeta deltid istället för att gå sjukskriven....och det....det gynnar mig alldeles kollosalt. Vad sägs om en löneförhöjning från staten med nästa 1700kr i månaden.....wow...den satt fint den...

Jag vet inte om de kräver att jag ska rösta på dem som motprestation, men vete tusan om jag vågar chansa.....man biter ju inte den hand som föder en........

Bild: ...en till som inte bits.....hon tror nog hon är fågelhund......

Inga kommentarer: