9 okt. 2010

Bättre sent än aldrig....


Inte blev det någon skogspromenad i går inte, nej det blev uppackning och rundflyttning av saker nästan hela dagen. Så gick det med min dag för vila.

Men idag, idag blev det en promenad i skogen, rättare sagt i morse. Luften var kylig men så klar och det blev en skön prommis med jyckarna.

Var efter det till Pingskyrkan i Malmköping med en massa saker jag inte längre behöver, dessvärre kom jag nog hem med nästan lika mycket som jag lämnade ifrån mig. Fast det var med mer användbara saker. En byrå, en spegel, lite skarvsladdar och en vinterjacka.

Hann med att hämta det sista i lägenheten också, så nu är den klar för städarna att komma på måndag. Det är så skönt att inte behöva flyttstäda själv, det kostar en slant med det kan det vara värt. Känns som en investering i hälsan och välmåendet.


Tack.... RUT-avdraget.

1 kommentar:

Marilyn Larochelle sa...

These are the Idol Lash, Li lash and Revitalize. Every item has been assessed widely and has gotten a great deal of applause for the outcomes they have accomplished.

idol lash