2 okt. 2010

Äntligen.....


Äntligen är allt på rätt plats.

Det har varit en jobbig dag men nu är alla grejor i alla fall på rätt adress, även om de inte är på rätt plats det får ta sin tid.

Jag har otroligt duktiga barn med respektive som har gjort ett jättejobb med att flytta mig till en ny adress, och så min goda väg Anki som också gjort en otrolig insatts. TACK alla ni. Jag vet inte vad jag skulle göra utan er.


Det känns som jag kommit HEM. Sitter här vid kökbordet, radion skrålar lite lördagsmusik och jag bara trivs. Nyduschad, sängen bäddad, det ska bli såååå skönt att få sova i "mitt hus".

Kan livet bli bättre? Ja, kanske. Några andra pusselbitar hoppas jag faller på plats vad det lider men just nu njuter jag av att den här stora pusselbiten är lagd.


De andra bitarna får komma när det är dags.................

Inga kommentarer: