13 sep. 2010

Bättre slut på dagen än början


Wow....I morse var det otroligt segt att kliva ur sängen. Jag hade kunnat mörda ringklockan. Ibland låter den mer illa än vanligt och i morse var det så.

Vem uppfann väckarklockan? Var det så smart? Vore det inte bättre vi alla fick gå upp när det kändes bra att gå upp? Jag vet inte om det skulle fungera, troligtvis inte, men fan vad skönt det skulle vara.

Efter en seg arbetsdag, den otäcka signalen från väckarklockan satt i hela dagen, så fick jag äntligen ge mig ut till huset. Jag packade in hundarna och några kassar blommor i bilen och for iväg.
Nu är det bara en strykning rött kvar i klädkammaren, sen är den färdig. Hurra. Fräsch och fin.
Dags att börja skruva upp hyllor i förrådet.

Någon som vet om man behöver specialpluggar för att skruva upp hyllor på lättbetongsväggar???

.

Inga kommentarer: