4 aug. 2010

Sista dagen........

Idag är det sista semesterdagen. Och det regnar.
Det enda motståndet jag har mot att börja jobba igen är att jag måste gå upp tidigt på mornarna, det tar emot.
Semestern har både känts väldigt lång och fruktansvärt kort. Lång för jag har hunnit med så många korta resor och hunnit sett nya vyer och hunnit gjort nya saker. Kort för att det känns såååå himla långt till nästa semester.

Men, men. Det är bara och köra igång.
Det kommer bli en händelserik höst så långtråkigt kommer jag inte att ha. Det är valhöst, en intensiv arbetssöndag väntar då. Hoppas jag får ett bra jobbteam med mig.
Min sjukersättning ska prövas av försäkringskassan. Hoppas gudarna är med mig då eller åtminstone försäkringsläkaren.
Och störst. Jag ska flytta!!!!! Till landet, till naturen, till tystnaden, till friheten. WOW. Det ska bli så skönt och jag längtar.

Men först ska jag hinna med och fira äldsta dottern som fyller 30. Jösses, vad det så länge sen? Vart tar tiden vägen.

Inga kommentarer: