9 maj 2010

Jag älskar böcker........


Nu har jag beställt en ny bok. Jag har egentligen inte råd men den här måste jag bara ha.
Jag satt och slötittade på nyhetsmorgon på 4:an och då kom plötsligt en av mina favoritartister in i studion, BABBEN.
Jag har aldrig lyckats se något tråkigt eller ointressant när Babben finns med, till och med Parlamentet blir bra när hon är där.
Och nu har hon skrivit en bok! Jag kastade mig ut på nätet och beställde den.

Nu börjar den eviga väntan. Det tar ca 1 vecka innan den kommer....suck. Jag vill ha den NU. Det är sällan jag blir så ivrig och vill ha något genast, omedelbart eller helst i går som när jag hittar en ny intressant bok. När den sen väl kommer blir jag nästan religiös.

Ögonblicket när man öppnar boken och börjar läsa på första sidan är lite av en orgasm och man vill att det ska vara för evigt.

.

Inga kommentarer: