3 juli 2009

...SEMESTER


Äntligen.
Nu ska det bli tre hela veckor utan väckarklocka. Det är det bästa med semester, att slippa höra väckarklockan.
Kanske blir det lite fler inlägg här också när tiden finns. Att jag inte skrivit på länge beror inte på att jag kom vilse i storstan. Den resan gick över förväntan både jag och bilen kom därifrån utan plåtskador.
Jag har också hunnit med en Riga-kryssning i strålande sol på ett blankt hav.

Men nu ska jag vara ledig, ta dan som den kommer och pyssla om mig själv och min åsidosatta bostad.

- - - -

2 kommentarer:

Fiffi sa...

Har du sett det här?

http://lokaltidningsbesvikelse.blogspot.com/2009/07/vi-borjar-bli-riktigt-sura-folk-kor-som.html

Cora sa...

Nej....Hade inte sett den. Tack. Men jag förstår inte. Det är ju vägbulor över allt......Inte f-n hjälper en hastighetsskylt....
Tack för tipset.