20 juni 2009

...Nu har det hänt mycket


Jag har inte skrivit på ett tag. Det har inte varit ork till det riktigt, även om jag tycker det är kul att skriva ner vad som händer så har inte krafterna räckt till riktigt.


Vad har då hänt. Jo, det har varit student. Det blev så lyckat och "ungen" var såååå fin i kavaj, skjorta och studentmössa. Mamman var naturligtvis tvungen att fälla några tårar när de kom utspringande från skolan. Det var så häftigt.


Det har varit val till EU. Jag jobbade hela söndagen. Från kl 07.30 till 23.30. Det tog på krafterna men var jätteroligt. Vi var ett glatt och trevligt gäng som jobbade ihop och allt gick bra. En liten miss bara men den gick att reparera som tur var.


Det har varit "avslutning" på jobbet. Organisationen jag jobbar inom ska delas och vi hade en tvådagars avslutningsfest på Sävö söder om Trosa. Vi lyckades pricka in de ända två dagaran med riktigt vackert väder denna veckan, tisdagen och onsdagen. Vi hade två helt underbara dagar i vacker natur och med god mat. Det blev mycket lyckat och nu känner jag att jag kan börja koppla av och varva ner mot semestern som blir om två veckor.


Ser verkligen fram mot semestern. Ska måla om lite möbler då.

Aldrig en lugn stund....hihi...



- - - -

Inga kommentarer: