27 maj 2009

...Hemma igen


Nu är jag hemma igen efter en fantastisk vecka på ön.

Trött men nöjd.


Där ute på ön bor några fantastiska människor som varje år tar emot mig med öppna armar och får mig att känna mig som hemma. Jag är så glad över att de finns och att jag fått förmånen att lära känna dessa människor. Så tacksam.


Solen lyste på mig nästan hela tiden och naturen ute på ön är överväldigande så här års. Allt blommar. Ängar, väggrenar, rabatter till och med skogen blommar. Orkideer överallt. Mandelblomm som fick ängarna att se ut som nysnö. Vildtulpanerna lyste gula i diket.


Här skulle jag egentligen lägga in en vacker bild jag tog på Kyrkebinge grund och som visade en massa vackra Adam & Eva, men tyvärr har jag inte fått över dem från kameran än. Så den får komma senare. Jag kommer alldeles säkert att skriva mer om min resa.


Bilden får bli på några andra sötnosar från ön.

Inga kommentarer: