24 apr. 2009

...Lönesamtal


Idag har jag haft lönesamtal med min chef, världens bästa chef. Och det säger jag inte bara för att jag fick ett hyfsat (välhyfsat) lönepåslag. Nej jag säger det för att det stämmer på alla punkter.

Min chef är precis så där som en riktigt bra chef ska vara. Trevlig, rolig, en chef man kan prata om allt med. En chef så uppskattar det man gör och talar om det, ofta. En chef som ger mig fullt förtroende att fixa jobbet på mitt eget vis. En chef med hjärta och hjärna på rätt ställen.

Min chef, är min mänskliga förebild.


- - - - -

2 kommentarer:

Andra Eva sa...

Grattis!
En chef värd titeln!! Både hjärta och hjärna!!Sällsynt kombination!
Och som "grädde på moset" lönelyft.
Du är säkert värd båda delarna.
Kram

Cora sa...

Tack. Ja, jag vill gärna tro det också.