4 maj 2008

...Är det för sent???


...eller kanske för tidigt???.

Jag vet inte om det här är grejen för mig, men för att få veta det måste jag ju prova. Jag minns alla gånger jag försökte skriva dagbok när jag var yngre....med resultat som jag inte ens själv ville läsa. Ett tag....när jag gick på gymnasiet .....skrev jag dagbok med stenografi....DEN...ville jag senare läsa. Antagligen för att jag inte kunde tyda stenografi längre. Vad är det som gör att vi dras till det som inte är möjligt???


Så, är det nu.....nu som jag ska klara av att skriva ner mina tankar??? Eller.....ska jag vänta till jag uppnår pensionen och har både mer tid och kanske mindre självkritik som ringer i öronen......du kan väl inte skriva.....


En salig röra kommer det i alla fall bli om jag kommer igång.

Bild: En byggarbetsplats!!! Så känner jag mig idag, grunden är lagd men kommer den att hålla????

Inga kommentarer: